nedelja, 30. junij 2013

Prvi pridelki

Na vrtu so dozorele,maline,ribez, nekaj gozdnih jagod.


Pobrala sem prvo blitvo in mlado špinačo.




Nič ni pomagalo lepo vreme, čakal me je delovni konec tedna, tako da je jekleni konjiček kar lepo počival.

Gozdne jagode sem zamrznila, da jih bom pozimi porabila za omako za "panna coto".



Iz ribeza in malin pa sem skuhala dve vrsti marmelade.




Sadeže sem na hitro oplaknila, prebrala, ter odstranila peclje. Dodale sem sladkor (po okusu) in na šibkem ognju kuhala toliko časa, da so se sadeži razpustili.Goščo sem stresla na cedilo in jo prepasirala . Z ostankom pešk in lupinic sem napolnila modelčke za zamrzovanje ledenih kock. To bom porabila za čaj pozimi.


Sadni sok-žele sem kuhala do vrenja, dodala malček želina pomešanega s sladkorjem, kuhala še nekaj minut, nato pa marmelado nalila v majhne kozarče, jih zaprla s pokrovčki na navoj , ter pokrila z odejo, da se je počasi ohlajala.


Ribezovo marmelado uporabljam predvsem za linške piškote ker je malo bolj kiselkasta.

Blitvo sem pripravila s krompirem,oljčnim oljem in strokom sesekljanega česna in je bila odlična priloga današnji pečeni postrvi. Mlado špinačo pa sem blanširala ter zamrznila. Je pač tako da pozimi vse prav pride.



Ni komentarjev:

Objavite komentar