ponedeljek, 1. julij 2013

Prve lisičke in češnje

Moj oče je bil navdušen gobar in sedaj je to tudi sin. Vsak prosti trenutek izkoristi, da skoči na "svoje" prostorčke pogledat če je kaj zraslo. Jaz pa nimam"pravih oči" za gobe. Nobene ne najdem , ker jih enostavno ne vidim. Gobo bi prej pohodila, kot jo zagledala. In nas je presenetil s prvimi letošnjimi lisičkami. No tudi en jurček je bil.
Očiščene sem prevrela v slani vodi, ohladila in zapakirala v majhne vrečke ter zamrznila. Gobana pa sem narezala na malo debelejše rezine, ter počasi sušila v pečici na nizki temperaturi.


Za mene ni boljše juhe, kot je krompirjeva z lisičkami.
Pred leti sem kupila kuharico Boštjana Napotnika "Kuhinja za prave moške" in v njej je čudovit recept za to juho.

Leta nazaj smo imeli pri hiši čudovito češnjo, katera je vsako leto bogato obrodila in to take debele, hrustljave,temno rdeče plodove. Potem pa je drevo napadla bolezen in morali smo ga požagati.
Smo pa dobili eno veliko košaro češenj od znancev, smo se jih najedli pa še češnjev zavitek sem spekla.


Ni komentarjev:

Objavite komentar