četrtek, 13. junij 2013

Bezgov sok

Vsako leto enako. Ko dozorijo jagode, cveti bezeg, pobirajo in sušijo se rožice za domač čaj in v kuhinji imam kaos,polno kozarčkov, pokrovčkov, steklenic, kuha se marmelada, vroč sok se polni v steklenice, na mizi se sušijo zelišča ...
Letos sem svoj stari recept za bezgov sok malo spremenila. In sicer:
3 l vode s 3 kg sladkorja sem zavrela, ohladila ter dodala 40 cvetov, 6dag citronske kisline in 4 neškropljene limone narezane na rezine.To sem pustila namočeno dobrih 24 ur in vmes večkrat premešala.Potem sem vse skupaj precedila čez gosto krpo in sok segrela na 80 stopinj, ter še z vročim napolnila steklenice, katere sem predhodno segrela v pečici, zamaške pa prekuhala. Napolnjene steklenice sem pokrila z odejo in pustila da se je sok počasi ohlajeval. Razredčen z vodo se prileže v vročih poletnih dneh, kateri menda prihajajo.



Del bezgovih cvetov sem posušila za čaj. Ob priliki bom za shranjevanje domačega čaja sešila kakšno lepo platneno vrečko, vendar imam ta trenutek preveč idej in pomanjkanje časa.


Ni komentarjev:

Objavite komentar