ponedeljek, 3. junij 2013

Še dva kužka

Imam obdobje šivanja mehkih igrač. Vsi družinski člani se mi nasmihajo in me pustijo da ustvarjam v moji začasni šivalnici med gumbi, trakci, blagom..., Me poznajo, da sem po srcu še zmerom en velik otrok in občasno ta otrok pokuka na plan in ustvarja za male otročke. Moji so sicer že odrasli (vedno pravim, da so prehitro zrasli) in zato zašijem kaj za druge...
No enako se mi dogaja, ko grem s kolegico na knjižni sejem, ona je med knjigami za odrasle, jaz pa med otroškimi knjigami in eneko je pri animiranih filmih. Otroški svet je tako barvast, brezskrben in vesel in samo malo tega potrebuje človek v tem noro hitečem tempu življenja.

In tu sta dva mehka kužka. Kroj sem si prav tako izposodila pri "Tildi", izdelava pa je enaka kot pri medvedkih.


 




 

Ni komentarjev:

Objavite komentar