četrtek, 14. december 2023

Zvezde iz papirja

     Za praznično okraševanje rada uporabim doma narejene okraske. Predvsem mi je všeč čim bolj naravno in ne preveč bleščeče, pa seveda ne kupujem razne "šare in kiča" katerega so police trgovin v teh dneh polne. Na različnih spletnih straneh je kup idej kako z res malo denarja izdelati lepe okraske.
    Okraski iz papirja so mi že od nekdaj ljubi in tudi letos sem izdelala zvezde (malo večje) iz malce tršega potiskanega papirja. Seveda se lahko naredijo tudi manjše in iz tanjšega papirja. Pri meni je bila osnova kvadrat s stranicami 30x30cm (všeč mi je ker ni nobenega odpadka). Navodila v sliki  https://i.pinimg.com/736x/84/78/a0/8478a0b8326b62f6e5f5afe41825ef24.jpg
    Seveda bi bile še lepše iz kakšnega starega malo debelejšega časopisnega papirja, vendar nisem našla nič temu primernega.
    Nad vsako okno sem pritrdila majhen žebljiček in zvezde obesila na tanek srebrn sukanec (mi je zmanjkalo laksa).
    Na koncu je še kar dobro izpadlo.











    
    

Ni komentarjev:

Objavite komentar