četrtek, 21. december 2023

Poslikava na steklo

     Na spletu se najdeš nešteto idej za lepo in poceni praznično okrasitev doma, če imaš le malce časa in smisla. Meni ni dolgčas ker se mi po glavi vrti sto in ena ideja pri tem pa mi splet ravno ne olajša odločitve česa naj se lotim najprej. 
     Na žalost letošnja zima ni bila še nič kaj radodarna s snegom, sicer ne bi imela toliko teža česa naj se najprej lotim, ampak bi večina dopoldnevov izkoristila in uživala res dolgem času vsaj vse narejeno do časa, no skoraj vse. Ampak vseeno bi imela raje sneg, mraz, pravo zimo in nekaj ur teka na smučeh. Mogoče se bom pa zbrcala ven v bližnji gozd, da se vsaj malce nadiham svežega zimskega zraka, ker po snegu še prav nič ne diši😟.
    Sem pa uspela napisati in oddati vse voščilnice do časa. K sreči sem jih izdelala že kakšen mesec nazaj





In ker ni prave bele zime sem jo kar naslikala na steklo jedilniških vrat. Dobri dve uri risanja, bel flumaster za steklo in ideje s spleta.

 





 

1 komentar: