sobota, 16. december 2023

Razstava v botaničnem vrtu

    Obisk Ljubljane me v predprazničnih dneh ne pritegne že kar nekaj let. Odbija me poplava ljudi ki množično drvijo na ogled praznične osvetlitve, cene pogostitev, ki niso za žep običajnega smrtnika pa naj bodo to malenkosti kot so kuhano vino, čaj, kava, ali kakšna tortica, strupen mraz ob Ljubljanici, praznične melodije na vsakem koraku, ki ti odzvanjajo v ušesih še dolgo potem in ogromno praznične navlake v izložbah trgovin. Vse je za mene drugotnega pomena kar se tiče praznikov bi si želela več zmernosti na vseh področjih od hrane, okrasitve, predpraznične evforije in nakupovalne mrzlice.
    Danes dopoldan pa sem obiskala Botanični vrt. Moram priznati da še nikoli nisem bila tu, do obiska le tega me je pa prepričala razstava čudovitih lesenih hišic avtorja Tomaža Kosca.
    Jutro ni bilo nič kaj prijazno toplo in ko sem prišla do Botaničnega vrta je bilo še pol ure do odprtja. Malce premražena sem se sprehodila po njegovem zunanjem delu in razmišljala, da mora biti v času cvetenja prav lepo. Tudi sedaj ko narava in rastline počivajo in so bile odete v "sladkorni posip" je bilo prav lepo, mirno in spokojno, daleč od vsega trušča, hitenja in bleščave.

















    V preddverju vrta pa razstava čudovito pravljičnih lesenih ptičjih hišk. Takih, da bi jih z veseljem obesil povsod naokoli. Z eno besedo krasno. Slike so malce slabše kakovosti ker je bil zadaj vir svetlobe, v živo so še veliko lepše. tako dodelane in vsaka po svoje unikatna.











    Na poti čez Star trg pa še nekaj slik prazničnega "okrasja".









No okolje Botaničnega vrta mi je bilo vsekakor bolj pri srcu.


  

Ni komentarjev:

Objavite komentar