sreda, 20. december 2023

Košare iz blaga in okvirji za aplikacije

     Nekaj je bilo narobe s šivalnim strojem ali stopalko, zato sem si jo izposodila pri kolegici, da ugotovim kje je napaka in ugotovila da je k sreči težava v stopalki. Nekaj pozitivnega je v tem, da sem bila "prisiljena" sedeti za strojem in šivati, da sem ugotovila kje je okvara. No iz vsega tega je nastalo nekaj uporabnega, ki je bilo že nekaj časa v planu pa je vedno "vskočil" kak drug projekt. Košare iz blaga, ena za pletenje, volne, igle da mi ne ležijo kar tako, drugi dve pa za šiviljske pripomočke, škarje in razne drobnarije.
    Za tisto večjo bi bilo bolje da bi imela malce debelejšo medvlogo, bi bila malce kompaktnejša ampak sem uporabila kar je bilo pri roki. osnovne dimenzije večje so 22"x 15"mere so v inch, manjše pa 15"x 9".
Navodila za izdelavo so zelo lepo prikazana v spodnjem videoposnetku.                                        https://www.youtube.com/watch?v=wvVWnHCkGz4&t=637s 
 Naredila sem še nekaj okvirjev-tabel katere se uporabljajo pri sestavljanju aplikacij oziroma likov in dobimo boljšo predstavo kako bo aplikacija oziroma lik izgledal ko bo sestavljen-sešit.  








Ni komentarjev:

Objavite komentar