petek, 25. november 2022

Sladki dnevi

     Zadnje dni smo namenila peki piškotov. Za konec tedna tradicionalno družinsko miklavževo peko z vnuki, 





med tednom pa sem mesila sama, preizkušala nove recepte, krasila, oblivala in izrezovala. Nekaj uspelih izdelkov sem objavila spodaj, neuspele, zlomljene, preveč suhe, preveč lepljive, brez nekega dobrega izrazitega okusa bova pa pojedla ob jutranji kavi😉. Seveda tudi ne bom objavila kakšna je moja kuhinja ko pečem. Daleč od tistih urejenih kuhinjskih pultov ki nam jih prikazujejo različne kuharske oddaje. Pri meni je kup umazane posode, čeravno se trudim in sproti pomivam, pa moka po delavnem pultu in po tleh, pa kup umazanih kuhinjskih krp, pa... no ne bom naštevala. Skratka ko pečem je kaos, vendar rada pečem in to delam z velikim veseljem. Bo pač tiste dni, ko je na vrsti peka, kuhinja dobila ime "Pr' zlekarju"🤣. 
Nekaj receptov sem vzela iz knjige Božič prihaja ki sem si jo izposodila v krajevni knjižnici, nekaj jih je iz mojega starega zvezka za peko, nekaj pa od https://leaneen.com/

Masleni piškoti, orehovi kolački in medenjaki  iz knjige Božič prihaja. Po moji oceni so orehovi kolački presuhi, masleni imajo res okus po maslu, niso me pa prav posebno navdušili, medenjaki so pa za moj okus odlični, le da sem malce prilagodila recept. Nisem polagala mase na pekač z žličko ampak sem naredila male kroglice, ter nisem uporabila oblatov in ne mandljev za okrasitev.





čokoladni piškoti s polnilom iz temne čokolade in okrašeni z belo čokolado




orehovi rogljički




že omenjeni medenjaki- odlični


Pecivo pod imenom domine iz knjige Božič prihaja. Več sem pričakovala glede na sestavine.


malce drugačni pomarančni makroni iz zgoraj omenjene knjige. Pri prvem poizkusu so bili vsi mehki in lepljivi, te pa sem sušila več kot uro in pol na nižji temperaturi in zaenkrat so ok.


Tako prva in pri meni glavna praznična peka je zaključena. Piškoti so lepo pospravljeni v kovinskih škatlah. Za danes sem povabila bivše sodelavke na degustacijo, kar smo prakticirale že pred leti, pa nas je potem epidemija ustavila. ostale bom pa razdelila med sinovo in hčerino družino, pa obe babici jih bosta dobili in prijazno dekle ki nam dnevno prinaša pošto in smetarji ki nam odvažajo odpadke in... no ne bo jih veliko ostalo doma ampak to je tudi namen.

2 komentarja: