sreda, 9. november 2022

Maslene rolice

     Sem imela voljo ter čas in še turobno vreme je odločilo, da spečem nekaj sladkega in maslenega, takega da se kar topi v ustih. Seveda je osnova doma pripravljeno listnato testo. Torej, kot prvo pripravimo masleno kocko (100g moke in 250 g masla vgnetemo in oblikujemo masleno kocko). Zavijemo jo v prozorno folijo in shranimo v hladilnik. Nato pripravimo osnovno testo v katero bomo kocko "zavili" in razvaljali. Potrebujemo 200g moke,1 rumenjak, malo soli, 1 žlica kisa in 100ml mlačne vode. Vgneteno testo prav tako zavijemo v folijo in shranimo v hladilnik (lahko tudi čez noč). 
    Na spletu je veliko posnetkov priprave tega testa, katerega postopek je res malce dolgotrajnejši, pa vendar je okus doma pripravljenega neprimerno boljši od kupljenega.
    Osnovno testo razvaljamo na cca 3mm debelo (na sredini kamor bomo položili kocko naj bo malce debelejše) in potem z vseh štirih strani prepognemo testo čez kocko in le to previdno razvaljamo. 






Nikakor se nam testo ne sme pretrgati, ampak moramo masleno kocko lepo počasi razvaljati v plašček testa, v tak podolgovat trak, katerega potem prepognemo na tretjine. Testo zavijemo v folijo in shranimo v hladilnik za pol ure.




Ta postopek ponovimo 3x do 4x s tem da je ob valjanju polžasto zaviti del vedno obrnjen v  smer valjanja. Med vsakim valjanjem pa mora testo počivati v hladilniku pol ure.
Nato sledi samo še oblikovanje, oziroma razrez testa, kar pa je odvisno od tega kaj bomo pekli, blazinice, rogljičke... 
Jaz sem se tokrat odločila za maslene rolice in sem testo razrezala v cca 3 cm široke trakove.


Te sem navila na pomaščene tulce, jih premazala z mešanico mleka in stepenega rumenjaka in pekla približno 20 minut na 230 stopinj. Potem sem odstranila tulce, ter rolice pekla še 15 minut na 180 stopinj, da so se lepo zapekle še znotraj. Je pa dolžina peke odvisna od posamezne pečice



Medtem sem pripravila masleno kremo. V pol litra mleka sem zakuhala že prej v manjši količini mleka (odvzeti od osnovne količine) vmešala dva pudinga z okusom vanilije in 140g sladkorja. Kuhan puding je pred postopnim dodajanjem masla potrebno ohladiti. Lahko dodamo tudi vanilijevo aromo, rum, morda malce limonine lupinice, pač stvar okusa. Jaz sem dodala samo malce arome vanilije in potem je mešalnik kar nekaj časa mešal, da sem dobila tako rahlo, zračno vanilijevo-masleno kremo.
S pomočjo dresirne vrečke in zvezdastega nastavka sem s kremo napolnila rolice. Lahko pa jih polnite tudi samo s smetano,s šamom-krema iz beljakov (to so potem šamrole), ali pa s kakšno slano in pikantno kremo ter ponudite kot prigrizek. Možnosti je nešteto, pa dober tek.





 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar