četrtek, 17. november 2022

Predpriprava

     Tretje leto zapored z vnučki pred prazniki pečemo piškote. Starejši kot so, manj kaotična je ta peka. In v soboto bo ta pekarski dan. Pri štirih nadebudnežih je nepogrešljiva tudi pomoč moža.
    Običajno zamesim medeno testo, katero se najlepše oblikuje, oni pa potem izrezujejo in krasijo s pisanimi sladkornimi okraski. Seveda veliko teh okraskov konča v ustih in na tleh ampak veselje vnučkov je pa tisto kar šteje.
    Sama sem pa tudi že preizkusila nekaj novih receptov za peko prazničnih piškotov. Nekateri uspejo, nekateri ne, so pa ti deževni in turobni dnevi idealni za to.

klasika, orehovi rogljički. Tokrat mi je pri peki pomagal petletni vnuk, katerega ideja je bila tudi, da jih "potunkava" v čokolado. No nekatere je kar konkretno potunkal... 
 

V knjižnici sem si izposodila knjigo Božič prihaja in po receptu iz nje spekla okusne lešnikove makrone. Sicer to niso tisti pravi francoski makroni, vendar je tak naziv v receptu. Zelo so okusni, pa še beljaki se porabijo.
Po receptu iz iste knjige sem spekla tudi pomarančne makrone. Okus je bil res enkraten samo kaj, ko se niso ravno posrečili in so bili lepljivi. Nekje sem naredila napako.  


Po receptu


Je bilo potrebno porabiti sladki drožni nastavek, pa so nastali buhteljni po malce prilagojenem receptu






Ni komentarjev:

Objavite komentar