sreda, 23. november 2022

Ptički iz filca

     Dandanes na spletu najdeš vse; od navodil in posnetkov kako nekaj sestaviti, razstaviti, popraviti, do receptov, idej za urejanje vrta in hiše in seveda kup idej za ustvarjanje. Ena takih spletnih aplikacij iz katere jaz črpam ideje je https://www.pinterest.com/. 
    To je zame ena taka čarobna in neusahljiva "Indija Koromandija" kjer vedno najdem kup čudovitih idej.  
    Tokrat sem šivala ptičke iz ostankov filca. Ideja je seveda iz prej omenjene strani, samo da so na spletu ti ptički še veliko lepši. Jaz sem vse strigla ročno, ker nimam tistega čudežnega strojčka Sizzix, kateri je menda v veliko pomoč pri izdelavi voščilnic. No za to se pa nisem nikoli navdušila, jih običajno kar narišem.
   Torej, da skrajšam-ročno striženi in sešiti ptički iz ostankov filca različnih barv. Za šivanje sem uporabila prejice za vezenje. Ker je bil filc precej mehak, sem prednji in zadnji del ptička na notranji strani "ojačala" s samolepilno medvlogo in potem oba dela skupaj strojno zašila.
    Na zadnjo stran sem prišila še sponke in nastale ptičje broške. Kot sem že omenila ideja ni zrasla na mojem zelniku , pač pa je bila objavljena na spletu.








  

Ni komentarjev:

Objavite komentar