nedelja, 10. maj 2020

Vsakega malo...

V preteklih dneh je bil sonce in veter, pa malo dežja in vremenu primerne so bile aktivnosti.
Malo kolesarjenja po lepi Gorenjski (no tudi ostale pokrajine so enako lepe le ta je moja domača).


Ko je bilo malček slabše vreme sem pekla za moje sladkosnedneže, beljakovo pecivo in pa čokoladni piškoti




V lepem petkovem vremenu pa sem si vzela čas za nabiranje gloga in vršičkov v bližnjem gozdu . Zares sem uživala v tišini in vseh teh zelenih odtenkih.









Borovničevje je prizadela zmrzal, tako da bo borovnic malo.


 


Šopek šmarnic v spomin na pokojnega očeta, kajti to je bila njegova roža.




Gabez za namok in izdelavo domačega gnojila za vrt


Vršički za sirup in glog za čaj.



Včerajšnji dan je bil pravšnji za delo na vrtu. Sem posadila nekaj solate, razredčila korenje, oplela, posadila listnati ohrovt, nekaj kolerabic in rdeče pese. Imam doma vzgojene sadike pa so še malce majhne. S plodovkami bom počakala, da minejo "Ledeni možje".





Ni komentarjev:

Objavite komentar