petek, 29. maj 2020

Sreča raste na vrtu

Kot je rekla pokojna Ruth Podgornik Reš "kdor zaseje vrt zaseje ljubezen". In sedaj ko imam več časa za delo na vrtu še kako to drži. Vrt mi prinaša veselje, sprostitev, zadovoljstvo, zaradi dela na njem sem srečna. Srečna sem ko se zjutraj sprehodim po njem in prvi sončni žarki obsijejo gredice z zelenjavo ter okrasni cvetlični del, ko posedim v tišini in opojnem vonju dišeče vrtnice, rožmarina ,sivke, mete in smilja.., srečna sem ko opazujem polne gredice zelenjave, ko skoraj tri ure pletem mrežo iz leskovih vej za oporo kumaram, ko odtrgam prve jagode in porežem prvo špinačo.
Srečna sem ko posadim enoletnice v posode in ukoreninim poganjke smilja, rožmarina in prave sivke.
In konec koncev srečna sem da imam sedaj čas za vrt in tudi posedanje na njem.



Še vedno si vsa opravila na vrtu pišem, rišem, planiram. Polna sem teorije(sem pač pripravnik začetnik), kar se pa tiče prakse pa povprašam taščo.




Nekaj enoletnic mora cveteti tudi v posodah





Upam da nam vreme nakloni višje temperature, kajti za plodovke so ti dnevi dokaj hladni



angelika, prava sivka in baldrijan


dišeča vrtnica in salvija


rman


japonski dren in lupinus ali volčji bom





jagode so letos bogato obrodile


kamilice 

Ni komentarjev:

Objavite komentar