nedelja, 31. maj 2020

Domači kruh z drožmi

Priznam, že nekaj časa sem si želela speči kruh z drožmi (upam da sem prav sklanjala) in to mi ni dalo miru. Priznam bili so poizkusi ko sem spekla pico, bila je trda za zobe zlomit, kruh  bil je premalo vzhajan zbit ker sem hotela pospešit postopek. No pa sem si rekla "ne prehitevaj", vzemi si čas in lepo počasi.
Najprej droži, moram reči da so mi v kombinaciji bele in ržene moke res bolje uspeli.
In potem lepo počasi hranjenje droži cca 6 ur pred uporabo, pa mešanje moke in vode, da se sprosti gluten, mislim da se postopek imenuje avtoliza, pa na pol ure "pretegovanje-vlečenje in pokrivanje testa s štirih strani vsaj 4x". In potem prvo vzhajanje in potem še drugo vzhajanje 16 ur v hladilniku.
Danes zjutraj pa peka v segreti keramični posodi s pokrovom ker žal nimam litoželezne. 
S končnim rezultatom za prvi pravi poizkus sem kar zadovoljna.
Moram še naštudirati okrasni rez skorje, pa napetosti v skorji, pa morda bi bila skorja lahko malo manj zapečena, ampak sama struktura kruha je pa kar dobra za mene amaterja. Računam pa , da bom s prakso tudi sedanje napake popravila








Ni komentarjev:

Objavite komentar