sobota, 2. maj 2020

Več časa za vrt

Letos sem si vzela več časa za vrt, ker sem si ga pač lahko. Ne vem sicer kakšen bo končni rezultat oziroma pridelek ampak sedaj se res trudim poplačana pa sem s prekrasnimi jutri, ko z veseljem pogledam zelenjavo na gredicah kako raste.


grah in vmesni posevek solata ljubljanska ledenka

 grah

 špinača -vmesni posevek redkvica

 rdeča pesa

 nadzemna kolerabica

 por

 cvetača

 korenje

 čebula

 okrasna čebula

 kot je rekel Lorka Federico Garcia Lorka -Zeleno, ki te hočem zeleno-Verde que te quiero verde.

Zeleno, ki te hočem zeleno.
Zeleni veter. Zelene veje.
Ladja na morju
in konj na planini.
S senco ob pasu
ona sanja na balkonu,
polti zelene, las zelenih,
z očmi od hladnega srebra.
Zeleno, ki te hočem zeleno.
Pod ciganskim mesecem
stvari jo motrijo
in ona jih ne more motriti.
 jagode so že v polnem cvetu

in še malo iz cvetličnega dela


 pa nekaj doma vzgojenih sadik
kumare,
bučke,
paprike,
por


 in nekaj iz mojega vrtnarskega zvezka
ja sem polna teorije, za praktične nasvete pa vprašam taščo😊


Ni komentarjev:

Objavite komentar