četrtek, 19. december 2013

Voščilnice

 
 
Zopet zadnje dni, kot vsako leto- izdelava voščilnic in pisanje voščil. Nikakor mi ne uspe, da bi jih izdelala kakšen teden prej in tako se ta "zgodba "ponavlja iz leta v leto. Vendar mi na koncu uspe, sicer z malo krajšimi nočmi in malo manj spanja.
Včeraj sem jih oddala na pošto. Sem vesela, da še vedno vztrajam, ter vsaj enkrat na leto znancem, sorodnikom in prijateljem izdelam, napišem in odpošljem voščilnice. So pa moje voščilnice take bolj enostavne, kajti nimam ne pripomočkov in ne posebnega talenta za izdelavo kakšnih zapletenejših. Nikakor pa se ne morem odločiti da bi odposlala elektronska voščila ;za mene so preveč brezosebna.
Enako je z elektronskimi knjigami.
Za mene je neprecenljiv vonj nove knjige, katero lahko primem v roke, počasi prelistam, čutim pod prsti papir in potem z užitkom prebiram v dolgih zimskih večerih ob skodelici vročega čaja. Tega mi ne nadomestiti nobena elektronska knjiga.
Taka pač sem.       
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar