torek, 3. december 2013

Dekoracije

Danes pečem Miklavževe piškote, tudi na nebu se nekaj dogaja okoli peke piškotov, vsaj večerne zarje so tako lepe. Še ko sem bila otrok so mi pripovedovali, da lepe večerne zarje okoli Miklavža kažejo na to, da Miklavž peče.
V moji kuhinji je kaos. Tega vam ne bom pokazala, v prihodnjih dneh pa vam pokažem rezultat peke (če ne bodo vsega že prej pojedli).
Pretekla nedelja je bila prva adventna in potrebno je bilo izdelati venček in postaviti ostale dekoracije. Naj tudi dom ve, da se bližajo prazniki. Vsako leto izdelujem dekoracije  iz naravnih materialov ker mi niso všeč svetleči, dragi in kičasti okraski.


Tako sva v nedeljo v bljižnem gozdu  med nabiranjem mahu naletela na prekrasno podrto jelko, ob gozni poti pa so bili kupi obrezanih vej smrek -sušic in pa grmičevja. Idealno za dekoracijo pred vhodnimi vrati in pa v hodniku. Iz jelke je nastal venček, z dodatki posušenega šipka, želodovih kapic in storžkov,
 





 na veje - sušice sem nalepila male zlate perlice, katere sem nastrigla iz dolge verige, katera je nekoč služila kot okras na božičnem drevescu.



Ostale veje sem porabila za postavitev dekoracije pred vhod in v hodnik.

 



Za mizo nisem izdelala klasičnega venča temveč podolgovato dekoracijo s štirimi belimi svečami, lišajem, srebrnimi perlicami ter zimzelenom.



 
Tako, z okrasitvijo doma sem zaključila, piškoti se pečejo, mah se suši, rokavice in kape sem napletla, če bo čas bi rada sešila kakšen lep prazničen prt, sedaj pa čakam samo še sneg in tišino katero prinese s seboj, ko snežna odeja prekrije zemljo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar