sreda, 25. december 2013

Mirno božično jutro

Turobno, deževno, toplo božično jutro. Bolj bi bila zadovoljna z mrzlim in vedrim vremenom, no mogoče tudi s tanko snežno odejo vendar nam "vremenkoti" ne napovedujejo nič od tega za prihodnje dni. Zadovoljiti se bomo morali pač s tem kar nam narava in vreme nudita in ne s tistim kar si želimo. Izgleda, da za "Božič" sneži samo v osladnih ameriških filmih, katere ponujajo v teh dneh na vseh možnih programih.


Meni pa je dan minil ob branju poezije T.Pavčka,

 
 pitju okusnega ingverjevega čaja, domačih piškotih in dobri glasbi meni tako ljubega Michaela Bubleja.

 

Prelep porcelan sem že pred dnevi občudovala v trgovini, danes pa sem skodelico iz krhkega porcelana dobila kot darilo od mojega dragega in je bilo res lepo presenečenje.

  





Ali se vam ne zdi, da to že meji na obsedenost s pikami???

Ni komentarjev:

Objavite komentar