nedelja, 24. julij 2016

Prt z aplikacijami

Začel se mi je dopust in glede na to, da sta pred menoj dva sproščena tedna, bom večino časa namenila športu in šivanju.Dve stvari ki sta mi pri srcu, pa zaradi službenih obveznosti nikoli nimam dovolj časa za vse ideje, ki se mi porajajo v glavi ali za vse kraje ki bi jih rada obiskala s kolesom, pa tudi za ure ki bi jih rada preživela v naravi, v gozdu ali hribih.
To pač v čim večji meri skušam izkoristiti v času dopusta, če imam le pravo voljo in mi je vreme naklonjeno- ne prevroče, ne deževno, ne preveč vetra , no sem pač zahtevna.
Prvi projekt je bil izdelava prta v malo bolj pomladno poletnih barvah in motivih. Načrtovan je bil že daljši čas sedaj pa končno tudi izdelan (od ideje do končnega izdelka).


Aplikacije so iz rožnatega bombaža ,osnova za prt pa iz belega (oba sta malo debelejše strukture)


Obrobe in hrbet prta pa iz tanjšega zelenega in belega bombažnega blaga, kot tudi sredine rožic.


Aplikacije sem strojno obšila, ker želim da se ob prvem pranju robovi rožic malo "nacufajo" da bo dobil malo starinske patine


In da bo bolj rožasto še malo cvetja z domačega vrta v skodelici ki mi jo je podarila ena krasna prijateljica, katera dobro ve kako zelo so mi pri srcu pikice.





Ni komentarjev:

Objavite komentar