ponedeljek, 11. julij 2016

Nekaj novega

Pred časom , no ne tako dolgo nazaj sem v Ikei kupila zares kvalitetno blago -100% bombaž pa še cena je bila ugodna. In ko imam kaj novega mi žilica za šivanje ne da miru, pa še v glavi so se mi že ob nakupu porodile ideje kaj bo nastalo.
V poletnem času, ko so jutra še prijetno hladna le te izkoristiva za kolesarjenje, popoldanski čas, ko je zunaj že nevzdržno vroče pa v prijetno hladnem stanovanju izkoristim za šivanje. Takrat šivam, šivam, šivam in uživam.
V planu je bilo da sešijem nova oblačila za okrasne blazine (no niso samo okrasne ampak kar zelo uporabne).
V kombinaciji ročno in strojno šivanih aplikacij sta nastali dve oblačili, dve sta pa še v delu.
Barve svetle, sveže, poletne, motivi pa kot je pri meni že kar običaj ptički in srčki.Tako mi je pač všeč.


ročno šivane aplikacije


 strojno šivane aplikacija






Ni komentarjev:

Objavite komentar