četrtek, 14. avgust 2014

Dve novi "sliki"

Ko je lepo vreme nikakor ne zdržim v zaprtem prostoru ampak sem veliko raje v naravi, na vrtu, kolesu, ko pa je slabo in tega v letošnjem poletju ni bilo malo imam kup idej za ustvarjanje in potem že nekaj "rata".
Na vrtu imam posajeni dve vrsti sivke, prva lepše diši vendar nima tako izrazito močno vijoličnih cvetov, druga pa ima manjše cvetove, tudi manj dišeče so pa močne vijolične barve.



In prav te sem že pred časom nabrala, ter jih položila med plasti časopisnega papirja, potem pa to obtežila s celim kupom knjig.
Danes sem ta posušena cvetna stebelca sivke oblikovala v šopek in nalepila na trši papir, pa še pentljico iz rafije sem dodala in tako je nastala slika za v kopalnico.







Ker pa so dobre reči vedno v paru sem naredila še eno z že davno nazaj nabranimi školjkami...





Na steni v barvi sivke sta "sliki" prišli res do izraza.


Ni komentarjev:

Objavite komentar