nedelja, 25. avgust 2013

Ozimnica

Te dni pobiram zelenjavo v vrtu in jo shranjujem za zimo.
Male češnjeve paradižnike sem posušila in vložila v oljčno olje. Paradižnike sem oprala,osušila ter stresla na pekač prekrit s peki papirje.


Vsakega sem prebodla z vilico in jih sušila čez noč v pečici segreti na 50 stopinj. Vratca pečice sem pustila malce odprta zaradi lažjega izhajanja vlage.


Posušene sem naložila v majhne kozarčke, dodala strok česna, svež rožmarin,baziliko in timijan, nekaj zrn solnega cveta in prelila z oljčnim oljem.



Večje kumare in bučke sem naribala, pustila na cedilu, da je sok iztekel, ter shranila v vrečke in zamrznila.




Kumare uporabim za kumarično omako, bučke pa za bučno juho ali polpete.

Manjše kumarice sem vložila v kis.



Zavrem 1,5l vode, 1l kisa za vlaganje, 8 dag sladkorja in 10 dag soli (količina zadošča za cca 2,5 kg kumaric). Z ohlajeno tekočino zalije kumarice, v vsak kozarček pa dodam še nekaj zrn popra, koper in šalotko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar