torek, 20. avgust 2013

Oblečena v pike...

Po dolgem času mi je uspelo, da sem sedla za šivalni stroj. Že pred dopustom sem obljubila da za eno luštno punčico sešijem mehko igračko. In ker obljuba dela dolg...
In kaj drugega je nastalo kot ena mehka puhasta miška oblečena v pikice, s pikčasto mašnico med pikčastima ušeskoma. Za to miško sem povečala osnovni kroj, tako da je v naravi visoka cca 50 cm. Telo sem napolnila z mehkim polnilom, ušeska pa podložila z malo debelejšim, na eni strani lepilnim polnilom. Za razliko od prejšnjih sem ji sešila široke nabrane hlačke in tuniko z nabranimi rokavčki. V pas in hlačnice hlačk sem všila tanko okroglo elastiko, prav tako v rokavčke. Vsa oblačilca so iz bombaža, pralna in se lahko snamejo-slečejo iz lutke.
Na koncu sem s prejicama izvezla učke in smrček, ter nežno obarvala lička.

 




1 komentar: