nedelja, 21. april 2024

Eno samo zdravje😊

     Še pred to konkretno ohladitvijo sem uspela nabrat regratove cvetove in ozkolistni trpotec. Iz regrata sem skuhala "regratov med", nekaj sem ga naložila med plasti sladkorja in pustila da čas naredi "svoje". Vem da je boljše oziroma bolj zdravilno, da bi jih vložila v med, vendar sem vso domačo zalogo porabila za trpotec. Le tega sem drobno nasekljala ter naložila v kozarec med plasti cvetličnega medu. Ta kozarec naj bi zakopala v zemljo na globino vsaj 30 cm za obdobje treh mesecev in potem precedila, da dobim zdravilen trpotčev sirup. Menda v zemljo zaradi stabilne temperature. Jaz sem to poenostavila, kozarec zavila v aluminijasto folijo ter shranila v klet. Bomo videli-delam prvič. Sem pa zasledila priporočilo Sanje Lončar, kako konzervirati te pripravke-sirupe, kar bi preprečilo, da bi le ti zavreli, sploh če smo jih naredili z medom. Ona priporoča dodatek eteričnih olj (na 1dc 4-8 kapljic eteričnega olja, janeža, koromača ali evkaliptusa).  








Ni komentarjev:

Objavite komentar