sobota, 27. april 2024

Dve tanjši oddeji

     Z leti sem postala lahko bi rekla bolj racionalna, kreativnejša, manj potrošniško naravnana, pa naj bo to pri hrani, ročnih delih, dekoracijah, opremi doma... Ko imam neko idejo, poizkušam to narediti, sešiti, splesti iz materialov, ki jih imam doma. Seveda so bila leta ko sem bila neustavljiva pri t.i. hrčkanju 😉 oziroma nakupovanju in kopičenju zalog in sem bila neustavljiva v trgovinah z materialom za ustvarjanje. Tega sedaj že leta ni več (sama sreča, da me je srečala pamet) in sedaj porabljam stare zaloge. Seveda mi pri kakšnem projektu zmanjka določenih materialov in te pač dokupim. Na primer pri šivanju različne medvloge, pa polnila za okrasne blazine, sukance, igle... Sreča je tudi da ima hči prav tako rada šivanje in se še veliko bolj spozna na materiale, pa ravno v tistem obdobju je kot sem bila jaz nedolgo nazaj in če mi česa zmanjka zlahka dobim v "domači trgovini"😄.
    Torej da ne dolgovezim, tokratni projekt je bil šivanje dveh poletnih, oziroma tanjših odej. Idejo mi je dala prijateljica, ki mi je pred kratkim prinesla ogromno blaga iz nekdanje tovarne BPT Tržič. Sama ga ni želela uporabiti, čeprav tudi sama šiva krasne otroške odejice in igrače, jaz hrček😂, pa sem ga bila neizmerno vesela. Res kvalitetno blago, iz katerega sem sešila kar nekaj kuhinjskih krp, prevlek za okrasne blazine, vrečk za nabiranje zelišč in še bi lahko naštela.
    Uporabila sem blago  t.i. vafel, ki se najpogosteje uporablja za kuhinjske krpe.
    Najprej sem si zamislila, da enostavno sešijem sendvič, zgoraj vafel, vmes medvloga in za hrbet prav tako vafel, pa sem ugotovila da bi bilo to čisto predebelo za lahko poletno odejo.
 
Zgornji del sem sešila iz bombažnega blaga različnih barv (kvadrat 9/9 inch),


 potem pa medvloga in za hrbet vafel. 

Vse skupaj sem prešila, obrezala na širino spodnjega dela-hrbta.


Za zaključek pa okrasni rob, na eni strani prišit strojno , na drugo po celem obodu ročno.



Po dobrem tednu sta odeji narejeni velikosti  115/215.



Seveda pa pri meni brez srčkov ne gre. Na spodnji, hrbtni del sem jih prišila, ročno.



Sedaj je čas, da nam vreme postreže z bolj prijaznimi temperaturami in da zimske odeje zamenjam z letnimi.


  


Ni komentarjev:

Objavite komentar