sobota, 6. maj 2023

Vrt potrebuje toploto

     Še vedno je dokaj hladno za ta letni čas, zato je vrt še dokaj prazen in sadike bučk, kumar, paradižnikov, lubenic, jajčevcev čakajo na toplejše dni, da jih posadim v vrt. Vse kar sem naredila je to, da sem jih iz notranjosti preselila na zunanje stojalo.


Sem pa uspela posaditi gomoljno zeleno, cvetačo, brokoli, zgodnje zelje, rumeno kolerabo, rdečo peso in por. Sadike so res še majhne in upam, da se bodo okrepile.


Tudi solata mi je slabo in neenakomerno ozelenela, prav tako špinača.

Grah katerega sem presadila iz lončkov je lep, prav tako čebula in česen, vendar imam ti dve gredi še pokriti s kopreno za zaščito pred čebulno muho. Korenje kar lepo poganja, prav tako krompir. Za ostalo pa kot sem že omenila čakam sonce.





Porezala sem nekaj poprove mete, ker je zopet napovedan dež, pa regratov sirup sem pripravila za zimo in mogoče bom uspela še v suhem vremenu nabrati nekaj smrekovih vršičkov.


In še nekaj barvitega...







1 komentar:

  1. Te sadike so že zelo lepe, pa tudi na vrtu je že pomlad.

    OdgovoriIzbriši