nedelja, 9. oktober 2022

Vozili smo Istro 300

 Ko sva se v začetku leta prijavila na kolesarsko tekmo Istra 300, sem bila kar v dilemi ali je to za meni, ker nisem tekmovalni tip. Pa so me pregovorili kolesarski prijatelji, da gremo odpeljati najkrajšo (157 km in 2200 višincev) razdaljo v svojem tempu in skupaj. No dobro sem si mislila, potem pa grem, ampak bolj ko se je bližal dan D bolj ne je glodalo- le kaj mi je tega treba.

Zjutraj ob sedmi uri, ko je sonce obsojalo najvišje gričke je bil štart.





In potem se nas je dobrih 1600 kolesarjev iz različnih držav odpeljalo na tri različne razdalje. Prva postaja na najkrajši razdalji je bila v Sv. Vinčenatu, nato malo pred Pazinom, naslednja na vrhu vzpona pred Opertalom in zadnja v Kaštelu. Organizacija je bila res na najvišjem nivoju, vse od prijave, do razdelitve številk, založenosti postaj s prigrizki in na koncu postrežbe toplega obroka in varovanja koles. Pripombo imam le glede zapore ceste ker ta ni bila povsod povsem zaprta in varna za kolesarje. Sicer pa videla sem, prepeljala sem, pomembno je da smo prišli skozi cilj celi brez padcev in na koncu zadovoljni. Danes pa se sprehodimo do morja in potem jutri proti domu. Kolesarska sezona se počasi zaključuje, bila je lepa in uspešna dobrih 5000 km, sedaj je čas da se počasi pripravimo na zimsko. Upam da sneg bo...😊






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar