ponedeljek, 12. september 2022

Domača vegeta

     Z veseljem pobiram zelenjavo z vrta in jo predelujem in shranjujem za zimo. Paradižnikova mezga, mešana solata, zelenjavna omaka, ajvar... Nekaj sem jo na drobno narezala (por, korenček, paprika, gomoljna in stebelna zelena, peteršilj zelenje in korenina, rumena koleraba, malenkost češnjevega paradižnika) in posušila v pečici na 50 stopinj. Vratca pečice sem pustila malce odprta da je para izhajala-jaz za ta primer med vratca vtaknem kar kuhalnico in tako je reža za izhod pare ravno pravšnja. Posušeno zelenjavo sem zmlela s starim mlinčkom za kavo in shranila v kozarčke. Nisem dodajala nobene soli, kajti jedem bom mešanico dodajala po okusu in takrat tudi solila. No bom videla, kako se bo ta mešanica obnesla v praksi (diši lepo), ker sem jo pripravila prvič.







  

Ni komentarjev:

Objavite komentar