petek, 10. marec 2017

Nova pridobitev

Sem kar nekaj časa preračunavala ali ga potrebujem ali ne, pa sem se prepričevala da ga pač ne potrebujem, pa sem slabo spala in se zopet odločala ampak na koncu...na koncu sem ga kupila.Čisto nov šivalni stroj, zmogljivejši, tišji...
Pač uživam v šivanju oziroma obe s hčerko in to sem si privoščila, ter ga takoj preizkusila in sešila dve novi prijemalki.
Ja no kaj naj rečem, super, super, čisti užitek, samo kaj ko nimam dovolj časa.
Ampak tudi ta se bo našel.







2 komentarja:

  1. ooo, za tako pridobitev, pa se lahko tudi čestita in si zaželi "srečno vožnjo", veliko užitkov in čudovitih izdelkov obema.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, bravo. Ti delaš tako lepe izdelke in ga boš zelo rabila in porabila. Res občudujem tvojo natančnost in za tako stvar, ki ti je v veselje res ni škoda denarja. Tudi jaz ga imam in je zeloo tih, sliši se le takrat, ko ga prestavim iz kota v kot ;-)

    OdgovoriIzbriši