nedelja, 29. januar 2017

Pecivo iz listnatega testa

Ta konec tedna nisva imela časa da bi skočil kam na sneg, pa sem si vzela čas in naredila domače listnato testo. Postopek ni zapleten, je pa dolgotrajen ampak okus je pa...mhhhh zares,zares dober.
Torej iz 400g ostre moke,3 dl mlačne vode in žličke soli sem umesila testo, ga zavila v prozorno folijo in pustila počivati v hladilniku eno uro.
500g masla sobne temperature sem samo na hitro pregnetla, ga med dvema plastema peki papirja oblikovala v pravokotno obliko,zavila v prozorno folijo ter dala v hladilnik.
Testo sem razvaljala v pravokotno obliko cca 1 cm na debelo, na sredino položila ohlajeno kocko masla, čez to zapognila testo ter ob robovih stisnila, nato pa previdno z valjarjem nekajkrat udarila po  sredini in nato razvaljala v podolgovat pravokotnik. Spodnjo ožjo stranico tega sem prepognila do sredine in prav tako zgornjo, da sta se stranici na sredini dotikali in ne prekrivali.Nato sem vse skupaj še enkrat prepognila (še sem pogledala s strani so se videle štiri plasti). Pri tem je potrebno paziti, da sproti s čopičem odstranjujemo moko, ki nam ostane na testu.Tako oblikovano kocko testa sem zopet zavila v folijo in dala za najmanj pol ure v hladilnik. Ta postopek sem ponovila štirikrat.
Iz dela testa sem naredila rogljičke, katere sem napolnila z domačo borovničevo marmelado.


  
Iz preostalega testa sem oblikovala trakove široke cca 2 cm, jih navila okoli tulcev, katere sem prej premazala z maslom in nato še ne pečene povaljala v kristalnem sladkorju.
Pecivo iz listnatega testa je potrebno peči v naprej visoko segreti pečici katere temperaturo po cca 8 minutah pečenja znižamo na 200 stopinj.
Pri pečenju se maslo med peko topi in tako se plasti ločujejo, voda ki izhlapeva pa povzroči da se te plasti testa odebelijo in posledično nastane krhko, kot sapica rahlo testo, ki se dobesedno topi v ustih.
Za šamrole sem naredila polnilo-šam (Iz stepenih beljakov, limoninega soka ter sladkornega sirupa segretega "do nitke", katerega sem počasi vlivala k stepenim beljakom ter še nekaj časa stepala).
In še končni rezultat, predenj so "domače sladkosnede gosenice" vse pojedle.







Ni komentarjev:

Objavite komentar