sreda, 25. januar 2017

Domače testenine

Ko imam voljo, čas in neizmerno željo po njih jih naredim. Skoraj nikoli enake, ker vedno ampak malo eksperimentiram oziroma preverim sestavine katere imam doma. Tokrat so bili na vrsti bučni tortelini. V zamrzovalni omari imam shranjenih kar nekaj posodic bučne kaše shranjene še od jeseni, ko je bilo buč pač preveč.
V bučno kašo sem vmešala drobtine, nariban parmezan, začinila s poprom in soljo, ter počakala, da so se sestavine med seboj povezale in nato iz zmesi oblikovala kroglice.
Iz štirih jajc, 300 g mehke moke in dveh žlic oljčnega olja sem vgnetla testo (med gnetenje sem dodajala še toliko moke, da le to ni bilo več lepljivo). Pustila sem ga počivati pol ure, nato pa sem ga razdelila na štiri dele (zato da se testo ni preveč izsušilo sem vsakega posebej zavila v prozorno folijo).Testo sem razvaljala čim tanjše, nato pa z obodcem izrezala kroge. Na vsak krog sem položila kroglico nadeva ter oblikovala tortelin, no ali nekaj temu podobnega. Iz preostanka testa sem naredila široke rezance.
Poizkusite jih kdaj narediti sami, ni nič težkega, hitro so kuhane, okus ja to je pa čisto nekaj drugega kot pri kupljenih.







Ni komentarjev:

Objavite komentar