sreda, 14. september 2016

Paradižniki, sušeni,vloženi...

Poletje se bliža koncu, vročina pa nikakor ne popusti tako da je potrebno zelenjavo dnevno zalivati.
Sem pa v teh dneh pobirala paradižnik, kumare, bučke, koruzo, ter pripravljala shranke za jesenske in zimske mesece.
Najprej so prišli na vrsto paradižniki, večje sem pokuhala v mezgo, male češnjeve paradižnike sem pa posušila in vložila v oljčno olje.
Za mezgo že leta uporabljam recept nekdanje sodelavke, ter paradižnike zmeljem, pretlačim skozi cedilo, nato pa prepasirano maso vlijem na krpo in le to pustim nad posodo da se 24 ur odteka tekočina. Goščo nato kuham dobrih dvajset minut, jo osolim in popopram ter še vročo nalijem v male kozarčke, na vrhu vsakega pa dodam žlico oljčnega olja, ter zaprem.



Češnjeve paradižnike sem sušila v pečici (cca 24 ur na 80 stopinjah) na pekaču prekritem s peki papirjem. Dobro je da jih pred sušenjem večkrat prebodete z vilico (zaradi hitrejšega sušenje oziroma izločanja tekočine).Skupaj z vejico rožmarina, timijana, nekaj zrni popra in soli ter česnom vložila v oljčno olje.
Taki so primerni kot dodatek k različnim ploščam mesnim ali sirnim, jaz jih uporabljam pri peki različnih slanih peciv -palčk, grisinijev, italijanskega kruha-fokače ...).




Ni komentarjev:

Objavite komentar