ponedeljek, 2. maj 2016

Za čajne mešanice

V aprilu že začnem nabirati rastline za čajne mešanice iz katerih kuhamo čaje skozi dolgo zimsko obdobje.
 
Če se spomnim začetkov, ko sem pričela z nabiranjem zelišč, se danes marsikateri prigodi nasmejem. Vedno sem nosila s seboj knjigico patra Ašiča - "Priročnik za nabiranje zdravilnih zelišč" in še danes jo vedno nosim v nahrbtniku. Z leti sem spoznala kar nekaj rastlin, katere so mi bile pred tem popolnoma nepoznane in nezanimive ter posledično neuporabne. Danes gledam na  zdravilne  rastline s čisto drugega zornega kota kot pred leti. Ko nabiram rastline spoznavam kakšno bogastvo nam nudi narava za to sem hvaležna in vedno mislim na to, da ne povzročam škode. Za čajne mešanice naberem vsako leto sproti in toliko kolikor vem, da bomo porabili.
In kot je napisal p.Simon Ašič "pijmo čaj KRRT(čajna mešanica kopriv, regrata, rmana in trpotca) , da ne bomo šli prehitro v krtovo deželo".
Pa veliko zdravja ob pitju zeliščnih čajev.
 
Sicer so posnetki nastali še pred tem mračnim, deževnim in mrzlim obdobjem, vendar jih zaradi stiske s časom objavljam šele danes.
 
 regrat
 
 gozdna jagoda (nabiram liste)
 

 vijolica
 

 glog se še ni razcvetel
 
 prav tako meni tako dišeč bezeg
 

 borovničevje (nabiram liste)
 
 širokolistni trpotec
 
 smrekovi vršički
 
 
 
 
 
 
 brezovi listi
 
 
 
 
 širokolistni trpotec

 
 Nabrane rastline razporedim in posušim v pečici na nizki temperaturi .
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar