ponedeljek, 23. november 2015

Prvi sneg

Čisto potihoma je prišel in edina od domačih sem se ga razveselila. Vsi me gledajo izpod čela, ko se vsako leto znova veselim snega. Ta prinese čisto drugačno vzdušje, na zemljo leže kot mehka bela preproga in z njo nekakšen mir. Kot da bi zapovedal naravi da je čas za počitek in zimsko spanje. Vse se nekako umiri, še celo ljudje ki so v nenehni dirki s časom.
Jaz pa uživam ko sedim s skodelico toplega čaja v naročju, gledam skozi okno velike bele kosme ki padajo izpod neba in počasi prekrivajo zelenico pred domačo hišo.
Vse to me napolni z veseljem kot majhnega otroka in upam, da to ne bo zadnji sneg pred prazniki.



In seveda je bilo potrebno vmes skočiti še na vrt , narediti nekaj posnetkov, se malo poigrati s stopinjami, ga prijeti v roko...





  
Glavno darilo pred bližajočimi prazniki za mene je sneg, no za ostale bom pa pripravila kakšno malenkost.
Glavno je, da bo lepo zavito in za ta namen sem dobila ene krasne dekorativne ščipalke katere so bile povrhu vsega še cenovno ugodne.



Ni komentarjev:

Objavite komentar