ponedeljek, 16. november 2015

Palček in nogavice

Vsake toliko časa pride na plano tisti skriti otrok v meni, ki želi brati pravljice, pogledati kakšen star lep animirani film (ne te novodobne, katere še jaz ne razumem, kaj šele otroci) ali pa ustvarjati kaj za otroke. Tokrat je nastal nekakšen palček z preveliko kapo in prekratkimi hlačami.
Kroj sem vzela iz knjige "Crafting Christmas world" avtorice Tone Finnanger katere prekrasne ideje si lahko pogledate tudi na njenem spletnem portalu  www.tildasworld.com/ .
Osnova za telo je sešita iz malo debelejšega bombažnega blaga kateri pa na žalost ni bil prav nič elastičen in sem imela nemalo težav pri polnjenju malih delov kot so roke in noge lutke s polnilo. Zato bom v prihodnje izbrala kakšno bolj elastično blago.

Tako sem bila jaz kot otroček zadovoljna in ni rečeno, da v teh dneh ob koncu leta ne bo nastala še kakšna igrača, mogoče miška, angelček, snežak...



Na glavico sem pod kapo prišila nekaj umetnih kodrčkov, na obrazek narisala očke in na rahlo nanesla malo rdečila.


Hlače in suknjič sem sešila iz tankega bombaža, prav tako kapo, katero sem (samo konico) zaradi lepše oblike napolnila s polnilom.




Da pa ne bom samo otročja sem še malo pletla - saj veste Miklavž se bliža in moji bližnji, kateri so že "krepko" presegli otroška leta za ta praznik še vedno pričakujejo kakšno skromno pozornost oziroma domačo pletenino.


Ni komentarjev:

Objavite komentar