nedelja, 21. junij 2015

Košarice z jagodičevjem

Zadnje čase delam na blogu malo ker mi enostavno uhaja čas, zvečer pa nekako nimam prave volje da bi se usedla za računalnik. Zaradi nezbranosti še takrat delam same neumnosti in objavljam stare osnutke in tako naprej, ampak danes bo drugače, nisem šla na kolo, ne pečem ker sem včeraj, ne šivam pa bi rada, ne nabiram borovnic in ne zelišč, ker je vse mokro, ne tečem pa bi rada ampak še nimam tiste prave volje, danes je dan za počitek, lagodnost in kakšno kratko objavo.
Dovolj uvoda na vrsti so včerajšnje "košarice".
Ker je jagodičevje v polnem zorenju (maline, ribez, borovnice...)



sem tuhtala in tuhtala kakšno pecivo bi spekla. Ker sem želela,da bi bilo sadje nepredelano,sveže in sočno, sem prišla na idejo , "kaj pa če naredim take majhne pite-košarice" z vaniljevo kremo.
Torej naredila sem čisto običajno krhko testo, katero je eno uro počivalo v hladilniku. V tem času sem skuhala vaniljevo kremo in v ohlajeno vmešala še maslo.
Testo sem razvaljala, z obodcem izrezala kroge, ter napolnila modelčke za male pite, katere sem pekla pri 180 stopinjah dokler niso dobile zlatorumene barve.
Ohlajene sem napolnila s kremo, in jagodičevjem, ter premazala s prelivom za torte.







Pecivo za današnje družinsko praznovanje je torej pripravljeno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar