torek, 27. januar 2015

Čas tako beži

Imam že kar malo slabo vest, ker sem tako nedisciplinirana in premalo vestna, da bi pisala bolj pogosto. Saj ne da ne ustvarjam, športam,pečem in  da se mi nič ne dogaja, le težko sedem za računalnik.
Torej preteklo soboto smo se dobile kolegice vse navdušene nad patchworkom in kreativnim šivanjem po dolgem času v Radovljici in smo klepetale, pa šivale spoznavale tehniko prešivanja


(freehand quilting) in prostoročnega prešivanja aplikacij.


Super vzdušje, enkratna mentorica in na koncu še vse zelo zadovoljne pa še dodatne tehnike smo osvojile. Res bo potrebno še veliko vaje ampak za nekaj kar te veseli to nikakor ni težava.
Spotoma sem se zapeljala še do bližnje  trgovine Gramatex in nakupila nekaj bombažkov.





in pa blago v vafelj vzorcu, katerega sem že kar nekaj časa iskala.

Vse blago sem že preprala in zlikala, sedaj potrebujem samo še idejo in čas.


 Mogoče bom pa sešila kakšne lepe kuhinjske krpe z novo aplikacijo.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar