sreda, 14. maj 2014

Kaj raste

Delo na vrtu je za mene neke vrste meditacija, in brskanje po zemlji mi je v neizmeren užitek in veselje. Edina težava je pomanjkanje časa za vse ideje katere se mi rojevajo v glavi.
Kot začetnik vrtičkar sem vesela vsakega semena katero vzklije, vsake sadike katera raste in seveda pridelka. In moj prvi letošnji  pridelek poleg solate so bile redkvice, pa dveh vrst mete katere bujne grmičke sem porezala pred dežjem in jih sedaj sušim za čaj.




Ja rastlinice bi potrebovale samo še malo več sonca in toplote ampak ker se nam ledeni možje niso izrodili bo potrebno na toplejše dni še malo počakati.
Preteklo neurje in močan veter, ter celo nekaj sodre ni naredilo kakšne večje škode na zelenjadaricah. V skrbeh sem bila za grah da veter ne bi polomil krhkih stebelc, pa je revež kar uspešno prenesel hudo uro. Občutljive sadike kumar sem pa zaščitila kar z odsluženimi pvc steklenicami, katerim sem odrezala dno.


Rdeča pesa že tudi lepo raste pa sem jo malo razredčila, ker je bila kar pregosta.


Tudi špinača je že dovolj velika, konec tedna bo prav gotovo na jedilniku.


Imajo pa polžki tako radi kolerabo rumeno in nadzemno, da mi jo kar uspešno hrustajo, jaz pa se trudim da zapolnim praznine z novimi sadikami.


Ni komentarjev:

Objavite komentar