ponedeljek, 27. maj 2013

Romantika s čipko in rožicami

V preteklih deževnih, mrzlih dneh sem imela romantični šiviljski navdih. Sploh nisem opazila težke mokre sivine zunaj, ko sem iz ideje, katera je bila že nekaj časa v glavi izdelala štiri prevleke za okrasne blazine. Eno sem sešila že nekaj dni nazaj, ostale tri pa pretekli konec tedna.
Prav prijetno toplo mi je bilo ko sem rezala,sestavljala,šivala,ter so iz čipk,peščenega,modrega in rožastega blaga nastajale prevleke.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Največ časa mi je vzela vezenina,ampak to je bilo tako prijetno sproščujoče delo.
Vse prevleke se zapenjajo z gumbi, lice pa je podloženo s tankim polnilom. Pri nekaterih sem poizkusila tačko za prešivanje vzorcev, ampak bom potrebovala še kar nekaj vaje.
In končno mi je uspelo izdelati štiri barvno in stilsko usklajene prevleke za našo sedežno garnituro.

 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar