petek, 10. maj 2013

Palčke z zelišči kot prigrizek

Ko so na vrtu sveža zelišča, spečem te palčke večkrat. Tokrat sem uporabila malo divjega česna, rožmarina, timijana, mete in žajblja. Vsa zelišča sem drobno narezala. Prav tako sem narezala malo črnih oljk in posušenega paradižnika. Posebaj sem pripravila kvasec in ko je narasel sem ga vlila k polnovredni moki, dodala oljčno olje, sol ter vsa narezana zelišča, oljke in paradižnik. Vse skupaj sem vgnetla v gladko testo in ga pustila vzhajati. Vzhajano testo sem razvaljala in narezala na ožje trakove ter jih svedrasto zavila.Palčke sem pekla na 200 stopinj.
Poleg se prileže kozarec temnega piva ali rdečega vina.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarja:

  1. super :)
    v katerem mlinu pa kupuješ moko ?

    lp Katja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ojla moko pa kupujem v karlovskem mlinu v Žirovskem vrhu imajo jo pa tudi v kmetijski zadrugi v Stari loki pri Škofji Loki.Je pa na internetu njihova tel. številka.

      Izbriši