nedelja, 7. april 2013

Indijančki

Rada pečem pecivo in rada poizkusim kakšen nov recept. Ob koncu tedna običajno izberem kakšen nov recept in pa malo bolj zahteven, ker imam pač čas. Že nekaj dni sem imela v mislih, da že dolgo nisem spekla indijančkov. Včeraj sem naredila punčeve tortice , danes pa sem se lotila indijančkov in vse mi je šlo narobe.
Za osnovo sem spekla piškote iz rumenjakov, sladkorja in mletih lešnikov s katerimi sem nadomestila moke, pa so bili premehki. To moram obvezno popraviti do naslednjič. Potem pa sem stepla beljake in posebaj zavrela sirup iz sladkorja, medu in limoninega soka. Ker ga je potrebno segreti do 130 stopinj za to uporabim kuhinjski termometer, pa ni delal ker ni bilo baterije.In ko sem ga končno usposobila in uspela naredit sirup ter ga počasi vliti med stepene beljake, je bil "šam" kakor nekateri pravijo tej kremi kar malo preveč kiselkas, ker sem dodala preveč limoninega soka. No krema se je dala kar lepo brizgat na piškote in upala sem, da se bodo malo bolj strdili v treh urah,pa je postal piškot še mehkejši, krema pa nič bolj trda. Čokolada za obliv je bila pregosta, piškot s kremo malo premehak, tako da sem imela kar težave s končno dodelavo. Zato danes ne bom napisala recepta ker je bil katastrofa in moram še popraviti nekatere količine sestavin.
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar