ponedeljek, 29. oktober 2012

Tek v snegu

Zjutraj, ko sem pogledala skozi okno nisem mogla verjeti svojim očem. Napovedi vremenoslovcev so se uresničile in pokrajina je bila prekrita s snežno oddejo, pa še vedno je močno snežilo.

 
 


Prva misel je bila, "ja a bomo v takem vremenu tekli"?V Ljubljani se je odvijal 17. Ljubljanski maraton, razmere so bile pa popolnoma zimske. No še vedno bolje kot v dežju, kateri se je ulival izpod neba celo soboto in to v pravih potokih.
Pa sva šla, Rado ni tekel, mi je pa bil v pravo pomoč, ker mi ni bilo potrebno oddati oblačil v garderobo.
Razmere so bile dobre in ceste brez snega, slabše so imeli tisti ki so tekli 10 km razdaljo. Odtekla sem brez večjih težav, s časom 1ura 51minut pa sem tudi zadovoljna. Čeprav vsako leto rečem, ta je zadnji pa se naslednje leto zopet prijavim.No bomo videli kako bo naslednje leto?

 
 
 
 
 
 
 
 




Ni komentarjev:

Objavite komentar