sobota, 13. oktober 2012

Brez knjige ne gre

Vedno sem imela rada knjige in tudi danes si ne predstavljam, da bi pri meni knjigo zamenjal kakšen modernejši medij. Jaz moram pač knjigo držati v roki, jo počasi listati in brati. Vsaka knjiga ima svoj vonj še posebno nova in nič mi ne bo moglo nadomestiti tega. Ko pridem v kakšno večjo knjigarno, mi čas kar zbeži in težko se uprem, da ne kupim kakšne, pa tudi če je žepnica. Ni lepšega, kot v jesenskih in zimskih večerih, ko so dnevi krajši in temačnejši, sedeti na toplem ob dobri knjigi s skodelico čaja.
Pred kratkim me je sorodnica, katera je mimogrede tudi strastna bralka presenetila z darilom- knjigo. In to kar tako brez pravega povoda, ampak samo z besedami - to knjigo pa res moraš prebrati.In sem jo , pravzaprav sem jo kar požirala. In tudi vi jo morate prebrati, zanimiva,duhovita,čustvena in polna ljubezni preprostih ljudi do knjig.

Avtorici  Mary Ann Shaffer in Annie Barrows

Guernseyjsko društvo za književnost in pito iz krompirjevih olupkov

 
 
Preberite, ne bo vam žal.



Ni komentarjev:

Objavite komentar