sobota, 17. februar 2024

En nov in en star projekt

      Sem dokončala še en star greh iz preteklega leta in en nov. V tehniki ročnega šivanja s pomočjo šablon iz papirja imenovani "English paper piecing". Tokrat sem sestavljala like v obliki src. Ni bilo za namen skomercializiranega in uvoženega praznika Valentinovo. Sama prisegam na star slovenski praznik Gregorjevo, seveda imamo tudi za Valentina pregovor, da ima ključ od korenin, vendar je vse to daleč od pocukranega in s srčki načičkanega trgovinskega Valentina.
    Da se vrnem k bistvu objave. Vsi liki so ročno sešiti skupaj, papirnate šablone sem odstranila šele, ko so bili vsi liki sešiti v celoto. Odstranila sem tudi vse pomožne šive. Na koncu sem osnovo obrezala na želeno velikost prišila obrobe, sprednji del ojačala z medvlogo ter zaključila izdelavo oblačila za okrasno blazino z bombažnim zadnjim delom velikosti 60/40 cm. 








   

Ni komentarjev:

Objavite komentar