petek, 20. oktober 2023

Odtisi jeseni

     Ko imaš štiri vnuke in veš da bo slabo vreme razmišljaš kako bi jih zaposlil. Tako smo v soboto, ko še ni deževalo šli v gozd po kostanj, spotoma pa smo nabrali liste dreves in praproti. Čez noč smo jih položili med liste starega časopisnega papirja in obtežili, da so ostali ravni in v nedeljo zjutraj imeli ustvarjalno delavnico. Razrezala sem staro rjuho, prinesla akrilne barve in čopiče, vsak mladi slikar je dobil slikarsko oblačilo (staro majico) in so slikali. Barvali liste ter jih polagali na vsak svoj kos blaga ter naredili lepe odtise v jesenskih barvah. Ko so se odtisi posušili sem jih prelikala, da sem utrdila barve ter med tednom za vsakega sešila prevleko za blazino, tako kot sem vnukom obljubila. Polnila za oblačila jim bodo pa preskrbeli starši 😊. Pri meni pa so v planu že naslednji projekti.









Ni komentarjev:

Objavite komentar