četrtek, 21. september 2023

Ognjičevo mazilo in še kaj

     Čez poletje v oljčnem olju namočim lovor, rožmarin, šentjanževko, smilj in seveda ognjič. Vse razen lovor, katerega mi je dala prijateljica je zraslo na domačem vrtu, oljčno olje pa kupim od bivše sodelavke, katera ima nasad v dolini Dragonje.
    Običajno rastline namakam tja do 40 dni, ne na soncu, z izjemo šentjanževke, nakar jih precedim in olje shranim v stekleničke. Pri izdelavi ognjičevega mazila nič ne kompliciram; cca 1/2 literski kozarec do vrha napolnim s cvetovi in prelijem z oljem. Le to mora res prekriti cvetove. Po 40 dneh sem ga skupaj z oljem še nekaj časa segrevala nad paro, da je olje postalo rahlo motno. To je znak, da so se iz ognjiča izločile zdravilne učinkovine. Zmes sem precedila, ji dodala čebelji vosek- cca 80-90g in nad paro toliko segrela, da se je vosek stopil. Še toplo zmes sem nalila v steklene kozarčke in pustila, da se mazilo ohladilo. Ognjičevo mazilo je krasno za razne ekceme, glivična obolenja, suho kožo, udarnine... 
    Ostanek cvetov sem stisnila, zamešala v stopljeno milno osnovo, dodala nekaj kaplic eteričnih olj smilja, kamilice, Yuzu in petitgraina ter zmes nalila v silikonske modelčke. Prvič sem naredila tako milo, diši krasno, bom pa videla kako se bo obneslo na koži.





 


Ni komentarjev:

Objavite komentar