sreda, 8. marec 2023

Ponosna da sem ženska

     Zakaj praznujemo Dan žena oziroma mednarodni dan žena?

Za vse pogumne in neomajne ženske ki so se trudile v boju 

za naše pravice 

za enakost spolov

za uzakonjeno splošno volilno pravico

za svobodo odločanja

za pošteno plačano delo 

za ekonomsko, politično in socialno enakopravnost

v spomin na vse ženske ki so umrle v požaru v newyorški tovarni leta 1911...

Ponosna sem na vse ženske katere so nam uspele "izbojevati" pravice , 

ponosna sem na vse ženske, katere se še danes vztrajno in neustrašno borijo za pravice, ki so nam nekaj samoumevnega, 

ponosna sem na vse ženske, katere se bojujejo za uzakonitev splava (Poljska, Madžarska, ZDA), pravico do javnega nastopanja, pravico do izobraževanje (Afganistan, Iran),proti nasilju, 

https://365.rtvslo.si/arhiv/tuji-dokumentarni-filmi-in-oddaje/174940438

PONOSNA SEM DA SEM ŽENSKA





    


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar