torek, 21. februar 2023

Pust masten okoli ust...

     Me pokliče hči in reče"a danes pečeš tiste tvoje male krofe, ki so polni marmelade"? No pekla sem res in naj bi bili krofi, ratalo je pa nekaj bolj podobnega krompirjem, ha, ha... Brez "paščkov", težki, zbiti, rjavi no skratka kot krompir.
    Že nekaj let nisem kupila kvasa in vse pečem z drožmi in vem da te vrste peka potrebuje daljši čas priprave ampak... Ja že ničkolikokrat me je izučilo da če bom prehitevala bom nad končnim rezultatom razočarana in to sem danes tudi dobila. Sem jih pa vsaj navzven fino zakamuflirala s sladkornim posipom😁


Da so maškare vedele, da so dobrodošle.


Nekaj sladkega za "pusta hrusta"


Smo imeli pa doma celo družino super junakov v kostumih katere je sešila hči.



Sama sem pa izkoristila lepo sicer vetrovno vreme za en dolg sprehod. 
Prvi znanilci pomladi - zvončki so kot preproga prekrili bregove Sore.








En mali pomladni šopek 






 
  

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar