nedelja, 7. avgust 2022

Vročina me utruja

     Od kar traja ta neznosna vročina sem brezvoljna za kakršnokoli ustvarjanje. Pa tako rada imam nove izzive v šivanju, risanju, pletenju, vezenju... vse kar diši po ročnih delih. Vse kar se mi zdi zanimivo moram ob prvi priložnosti poskusiti narediti; nekaj uspe, nekaj ne, ter znova in znova se mi vrtijo nove ideje po glavi ampak... Ta vročina mi jemlje vso energijo in je prav duhamorna. Res je da mora biti poleti vroče in sončno vendar kakšno stopinjo hladneje bi me prav poživilo. Še celo zapise v spletni dnevnik sem zanemarila. In po včerajšnjem osvežilnem dežju in današnjem svežem jutru sem le sedla za računalnik.
    Kot sem že zapisala v teh zadnjih tednih ne delam nič drugega kot malce kolesarim (zgodaj zjutraj), veliko zalivam vrt(k sreči imamo velik podzemni rezervoar za deževnico), kuham marmelade, sokove, mezgo in občasno obiščem prijateljico v njeni pravljični hiški s prekrasnim rožnim vrtom (za tega pa ima smisel in zlate roke). Od šivanja in ostalega pa nič, čakam jesen in deževne dni😉. 
    Fotografije so malce čudne, očitno sem na telefonu nekaj premaknila 🤔.



jesenska buča






ta vzpenjajoča špinača je super




čarobno pravljični vrt in hiška- v živo je vse še veliko lepše









nekaj shrankov, ostalo je že v hladni kleti v shrambi.








Ni komentarjev:

Objavite komentar